elinenhall

2013-02-04
22:35:28

Är måndagar värst?
Måndagar sägs vara veckans värsta dag, dagen som helst ska försvinna. Och även om jag håller med om att måndagmornar ofta är väldigt sega och det nästan är omöjligt att komma upp ur sängen så gillar jag måndagar. Det är inte min favoritdag men det är vad man gör utav dagen som avgör dess karaktär, inte namnet på den.
 
 
Så efter en jävligt seg morgon kom jag iväg till skolan och fick mer än förväntat gjort. Därefter blev det en sväng ner till körskolan för att sedan avsluta dagen ett par timmar på GYMMET! 
 
Blev först en vänta på mitt kära löpband.

Sträcka - hastighet:

0.5 km - 6.0 km/h
2.5 km - 9.5 km/h
0.5 km - 6.0 km/h
1.0 km - 9.5 km/h
0.5 km - 6.0 km/h
1.0 km - 9.5 km/h
0.5 km - 6.0 km/h
1.0 km - 9.5 km/h
0.5 km - 6.0 km/h
 
Därefter så testade jag för första gången passet bodybalance. En blandning mellan yoga och pilates. Gillade det verkligen!
 
 
Godnatt & sov gott!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: