elinenhall

2013-01-29
19:39:00

Vad ska du bli när du blir stor?
Jag har alltid, ALLTID, vetat vad jag ska bli när jag ska bli stor. Det har inte nödvändigtvis varit detsamma under hela min uppväxt men planen har funnits där. Förutom nu..
 
Efter ett par yrkestest så har jag fått diagnsen Hantverkaren och Organisatören.
 
men även:

"Ledarskap / Projektledning / Juridik

Du är en stark och utåtriktad människa som vet vad du vill och hur du får det. När du fattar beslut utgår du i princip alltid ifrån fakta och du blandar helst inte in känslor i onödan.

Din yrkesmässiga karriär är spikrak, troligtvis har du vetat länge att du ska bli något stort. Framgång är viktigt för dig.

Det är inte osannolikt att du startar ett företag som du kan bygga upp helt enligt eget huvud, men för en driven person som du finns det förstås även en mängd andra alternativ. Vilken bransch du än hamnar i kommer du att göra allt för att nå ditt mål."

 

Om jag hade en dröm så hade jag gjort allt för att nå mitt mål. 
Som det är nu har jag igen aning.

 
 
http://www.yhguiden.se/#!/test
http://allastudier.se/artiklar/362-l%C3%A5t-inte-slumpen-best%C3%A4mma/
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: