elinenhall

2013-01-16
22:31:17

Prokrastinering
Idag så kom jag äntligen iväg till gymmet, jag har prokrastinerat det i en hel vecka nu. Det blev bara löpning men jag är nöjd med min prestation :p
 
 
Såg förresten två tjejer på gymmet som efter sin träning stod framför omklädningsrummets spegeln och gjorde poser med mobilen i högsta hugg. Min tanke var inte "oh vilka fjortisar" utan "hur i hela friden kan de se så fräscha ut EFTER sitt träningspass..?" Jag har i varje fall aldrig lyckats förbli lika fräsch efter som innan..! 
 
 

Kommentar:
#1: Mathilda

"Prokrastinering" är inget ord. "Uppskov", eller "förhalning" vore ett bättre val i så fall :P

Svar: shuuu! jag lät ju jättesmart när ja använde detta uttryck xd
Elin Enhäll

2013-01-17 @ 09:42:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: