elinenhall

2013-01-19
00:02:40

Fredagsmys.. NÄ!
Klev in på gymmet idag straxt efter kl 17 och möttes av detta:
 
 
Den i vanliga fall halvfulla skohyllan var idag fullproppad (ytterligare drygt en meter på varje sida).
Riktigt härlig stämmning vare på gymmet också. Måste varit fredagskänslan som pirrat inom alla.
Det var dock slut på skåp i omklädningsrummet så att dra till gymmet på en fredag bjöd även på en nackdel.
 
 
Det blev bara kondition idag följt av en härlig kvart i bastun!!
 
Sträcka - hastighet:

0.5 km - 6.5 km/h
3.0 km - 10.0 km/h
0.5 km - 6.5 km /h
1.0 km - 11.0 km/h
0.5 km - 6.0 km/h
 
Då jag hade en tid att passa så hade jag fortsatt  sprungit då jag hade orken kvar. Men icke sa nicke för direkt efter gymmet tog jag en promenad ner till Kamphuset där en två timmars stunt - träning väntade. Då det var terminens första träning så vare extra kul. Få återse gamla ansikten (och ett nytt) igen var trevligt.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: