elinenhall

2013-01-17
21:04:00

Frukostval
Att endast dricka smoothie till frukost klarade jag mig inte långt på därför så har jag gått tillbaka till min traditionella havregrynsgröt om mornarna. Egentligen så är ju inte bara gröt tillräckligt heller då det behövs protein också i form av exempelvis nått ägg men både och orkar jag inte.
 
 

Gjorde denna när jag kom hem ifrån skolan idag. En banan och apelsin smoothie. 
Bland de godaste smooties jag druckit!
Perfekt med smoothie när man bara behöver fylla på med extra energi.
Tillbehör: nått ägg & lite nötter.
 
 

Kommentar:

Om du vill ha lite extra protein testa att ha i ett rått ägg i smoothien men kom ihåg att mixa ordentligt bara :)

Svar: Tack för tipset! :)
Elin Enhäll

2013-01-27 @ 18:19:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: