elinenhall

2013-01-06
13:26:00

Hmm..
Titta!! vad hände nu, ett blogginlägg. Testar att skriva ett inlägg och ser hur många det är som fortfarande läser min blogg. Jag tänker dock inte länka via fb denna gång. Det har ju gått ett bra tag sedan det senaste inlägget och mycket har hänt. Närmast i tiden har vi nyår.
 
Vad var ditt nyårslöfte?!
Många nyårslöften handlar ju om träning och hälsa. Oftast så har det något med viktnedgång att eller att sluta med en dålig vana såsom rökning.
Jag har faktiskt ett nyårslöfte, något jag dock inte börjat med än. Men löftet är iallafall (får se hur länge det håller) att skriva ner i en liten bok varje gång jag har tränat - "träningslogg". Där så ska ju självklart datum och träningsform stå men även hur många reps och set som gjordes och hur slutkörd jag känner mig efter träningspasset.
 
Wish me luck with the workout log
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: